the best of the best... my favourite bloggers.


     Dnes večer sa vraciam do Liberca. Teda, len aby som v pondelok spravila poslednú skúšku a utekám naspäť domov. Tiež idem už dnes, aby som sa zajtra pohrala so svojím šijacím strojom. Mám par vecí, ktoré túžim upraviť, ale nemôžem to robiť doma, keďže stroj som si vzala na internát. Júj, nech už som tam. Dnes tu mám pre vás moje oblúbené blogy. Blogy, ktoré s radosťou navštevujem pri každom novom príspevku. Blogy, od ktorých sa veľa učím a inšpirujem. Blogy, ktoré mi zlepšia deň, ak sa nemám práve najlepšie. Veď keď si chcem niečo ušiť alebo prerobiť na stroji, nahliadnem k Liz Brison a jej COTTON & CURLS. Alebo ak chcem nejaké jednoduché a chick diy, navštívim Genevu Vanderzeil a jej A PAIR & A SPARE. A ak mám chuť niečo si luxusne vylepšiť, do vyhľadávača zadám meno Kris Turner a jej GLITTER 'N GLUE. Tieto blogy sú mojou TOP 3... Ale určite nezanevriem na blogerky, ktoré sa snažia ukázať svetu svoj štýl. Taká Olivia Lopez a jej štýlové outfity na blogu LUST FOR LIFE nafotené po celom svete. Alebo krásna blonďatá Sarah Mikaela s Dánsko-Austrálskymi koreňmi a rozkošným úsmevom na fotkách z FRAMBOISE FASHION. Či neodolateľná Kristina Bazan s priateľ James Chardon, ktorý ju sprevádza a fotí pri jej každodennom neštudentskom živote na blogu KAYTURE. Áno, všetky sú naozaj úžasné! A čo vy? Určite máte svoje obľúbené dámy, ak sa vám chce, napíšte mi o nich v komentári.
     Inak, určite čakáte na víťaza giveaway. Ako mi povedal random, stáva sa ňou Foxy Green! Gratulujem!

English : I am going back to Liberec today's evening. Well, just for pass the last exam on Monday and I will run back home. I am going today because I want to play with my sew-machine tomorrow. I have few things which I want to remake, I can not do it at home because I took it to a hall of residence with me. Uf, I want to be already there. Today I have here for you my favorite blogs. The blogs which I happily visit with every new article. The blogs which theaches me and inspires me. The blogs which made my day better when I do not feel the best. Well, when I want to sew or remake something, I dip into Liz Brison and hre COTTON & CURLS. Or if I want some chick diy, I visit Geneva Vanderzeil and her A PAIR & A SPARE. And if I have a taste to refine something by luxury way, I write the name Kris Turner and her GLITTER 'N GLUE into the search box. Those blog are my TOP 3... But I certainly conceive hatred for those blogers which tries to show the world their style. Such as Olivia Lopez and here stylish outfits took around the worrld on her blog called LUST FOR LIFE. Or beautiful blondy Sarah Mikaela with Denmark-Australian roots and with adorable smile on her photos from FRAMBOISE FASHION. Or such irresistible Kristina Bazan with her James Chardon who follows and takes pictures of her in her everyday life on their blog called KAYTURE. Yes, all are truly amazing! And what about you? You certailny have your favourite ladies, if you want, you can write me something about them down in comments.
     Otherwise, you are surely waiting for the winner of my giveaway. As the random said, the winner is Foxy Green! Conratulations!





PHOTOS BY : bloggers.

You Might Also Like

6 Comments

  1. Držim palce, nech vyjde skuskaa!! <3

    ReplyDelete
  2. Kayture je skvela, taky ma oblibena :))))

    ReplyDelete
  3. Držím palce na skúške nech sa podarí :) <3 ja tiez milujem blogy na ktorých sa každý deň inšpirujem :) Liz B. je pre mna bohyňa <3
    Pozývam na GIVEAWAY :)
    Fashionworldbyterez.blogspot.sk

    ReplyDelete
  4. Pekné inšpirácie! A ešte raz ďakujem ...hrozne sa teším! Inak jednou z mojich obľúbených blogeriek si práve ty! :)

    http://byfoxygreen.blogspot.sk/

    ReplyDelete
    Replies
    1. naozaj nie je zač... ja ďakujem tebe!!! ♥.

      Delete
  5. nepoznám ani jednu, ale určite k nim zájdem! Vďaka za typ :)

    ReplyDelete