i got problems, i got issues... sometimes it's all too much for me.


     Občas sa cítim osamelá. Viem, že to tak nie je, no mám pocit, že mi niečo chýba. Sústredenie sa na seba samú a to, čo ma baví občas vynakladá dosť veľa energie. Tiež som komplikovaná. Viem o tom, no keď mi to niekto iný povie, cítim sa... Necítim sa urazená, to nie, skôr nepochopená. Ľudia označujú veci, ktoré nechápu za komplikované, ale keď sa dostanú k výsledku zistia, že nič ťažké na tom nebolo. No ja asi nie som ten "výsledok"... Ale to všetko bude asi ťažkým obdobím, ktorým prechádzam. A určite k tomu napomáha rituálny mesačný návrat pripomenutia mi, že som žena a musím za to trpieť... Ale, inak, cítim sa šťastne! Viem, nekorešponduje to s vetami, ktoré som vám napísala pred chvíľou. Tomu odpovedá moje momentálne rozpoloženie. Neviem, čo sa mi stalo, ale moja extra veľká hanblivosť sa na jeden moment úplne vytratila a usmiala som sa na chlapca, ktorý sa mi célkom páči... Od vtedy, keď ho vidím, s úsmevom mi pozdraví a ja sa naň pekne usmejem. Je to trošičku divné, pretože neviem, kto to je, len viem, že býva na tom istom bloku ako ja a je zadaný... Škoda, no nie som ten typ, ktorý by rozbíjal vzťahy... Ja mám vlastne "problém" vydať zo seba hlásku, nie ešte rozmýšľať nad niečím takým. Mne k šťastiu stačí, že sa na mňa vždy krásne usmeje, čo je pre mňa to najkrajšie, čo mi kto môže niekedy darovať - úsmev!
     PS. : Časť mojej semestrálnej práce, dnes som bola nafotiť prestieranie v krásnom obchodíku - DOM & STYL, za čo im veľmi pekne ďakujem. A, aby som nezabudla, jeden SONG na záver.


ENGLISH : Sometimes I feel so lonely. I know that it is not true, but I have the feeling, that I miss something. Sometimes the concentration to myself and things I love spends a lot of my energy. I am also complicated person. I know that, but when someone else tells me that, I feel like... I do not feel offended, hell no, just misunderstood. People mark things they do not understand as complicated, but when they get to the result, they find out that it was not that hard. But I may not be that "result"... But this can be just because of the hard time which I am going through. And certainly the monthly ritual return of reminter to myself facilitates to this, that I am a woman and I have to suffer... But, otherwise, I feel so happy! I know, it does not correspond to the sentences I wrote you a while ago. This corresponds to my momentary frame of mind. I do not know what happened, but  my big shyness just disappeared in one moment and I smiled to the handsome boy which I quite like... Every time I see hime since that time, he greets with the smile on his face and I nicely smile back. It is a little weird, because I do not know who he is, I just know that he lives in the same building as me and that he is not single... It is a pity, but I am not that type of person who breaks up the relationships. I have basically "the problem" to give out any sound, there is nothing like that about what I can think about. My happiness is when he always beautifully smiles at me, it is the most beautiful thing what anyone ever can give me - the smile!
     PS. : A section of my semestral work, I was shooting my dinner setting in one beautiful store - HOME & STYLE, for what I want to thank to them. And, before I forgot, one SONG at the end.

 
PHOTOS BY : KEJMY.

You Might Also Like

10 Comments

  1. ja tak žeriem tvoje myšlienkové pochody .. to je také.. také presne opisujúce mňa
    kvety na fotkách sú veľmi pekné, dokonale sa hodia k tomu bielemu prestieraniu :)

    ReplyDelete
  2. Ach, jak moc mi mluvíš z duše, aspoň co se hezkých, zadaných ale usměvavých kluků týče! :D :( Je fajn, když stačí jenom úsměv a hned máš hezčí den, že? :) Jinak moc krásné prostírání, takové nepřeplácané ale i tak velice krásné <3

    K L A R A | klararecman.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. je to pekné :)

    ReplyDelete
  4. máš maximálně promyšlené texty :)

    ReplyDelete
  5. Ver mi či nie, celkom dosť chápem ako sa cítiš a hlavne ako to myslíš. U mňa je to zase tak, že dva-tri dni mám úplne euforické, a potom príde nejaká udalosť, okolnosť, vec alebo v 90% prípadov človek, ktorý ma preberie do reality. A čím ďalej, tým viac sa utvrdzujem v tom, že ak si radosť nespravím sama, tak sa jej asi nedožijem :D Čo je celkom smutné zistenie, ale čo už. Tiež nemám rada ten pocit, keď mi niekto povie, že som komplikovaná. Dúfam, že za chvíľku budeš aj ty rozdávať úsmevy všade, a že ťa to prejde :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ale veď ja píšem, že sa cítim šťastne :D. trošku vystresovane kvôli semestrálnym prácam a skúškam a prehliadke, čo ma čaká, ale úsmev mi z tváre nemizne :).

      Delete
  6. veľmi pekné prestieranie :) A netráp sa ten pocit mávam veľmi často, ale ono to vždy prejde :)

    http://byfoxygreen.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  7. oh dufam, ze sa to s fesakom nejako dobre vyvinie :)
    a btw ten pocit nepochopenia a samoty mame podla mna vsetci

    ReplyDelete
  8. tak uidíš ako sa to s chlapcom vyvinie... život je plný neočakávaných vzratov :)

    ReplyDelete
  9. krásne.:)) držím palce s tým chlapcom:) a teším sa ked začneš pravidelnejšie pridávat príspevky:( :)

    ReplyDelete