i want her long blonde hair, i want her magic touch... taking care of my hair.


     Rada vás opäť "vidím" po dlhšom čase. Od kedy sme sa tu naposledy stretli ubehol istý, nie veľmi dlhý, ale celkom intenzívne naplnený čas. Začalo sa mi skúškové, prehliadku a obhajoby som zvládla bez ujmy na zdraví a preto sa opäť hlásim s novým, tentoraz BEAUTY príspevkom. Škola ma síce zamestnáva takmer na 99%, keďže zameškať mesiac na vysokej nie je žiadna zábava... Však okrem toho som dostala pár príležitostí týkajúce sa spoluprác s mojim blogom, na ktoré sa už naozaj veľmi teším!

ENGLISH : It is really nice to "see" you again after a longer time. A little longer, but not very longer time has passed since we have met here for the last time. My examination season has already started, I handled the fashion show and the defense of my shool work without any injury and because of it I am reporting with a new, this time BEAUTY article. The school takes 99% of my time, well it is not so funny to miss month of the school... But insted of that I have got a few opportunities in collaborations with my blog on which I am really looking forward to!



     Dnes tu mám pre vás pár výrobkov, ktoré som si obľúbila pri starostlivosti o moje vlasy. Ako ste mohli vidieť, prestala som sa farbiť na ryšavo. Vlasy som si prefarbila na tmavo-hnedú, z ktorej, v konečnom dôsledku, vznikla takmer čierna, však po dlhom čase nefarbenia si vlasov sa farba vymyla a moja hlava nabrala svoj naturálny odtieň... Teda, pri veku 21 rokov by nik nečakal, že keď sa človek prestane farbiť, nájde si mnoho šedivých vlasov... A tu je jeden z dôvodov, prečo sa červenovlasá KEJMY prestala ničiť vlasy odfarbovaním. V poslednej dobe som pocítila istý úbytok mojej bujnej hrivy, tiež som mala pocit, že vlasy vyzerali veľmi sucho a moja potreba si dofarbovať odrasty každý mesiac, mi prerástla cez hlavu. Takže experiment ako "vrátenie sa k prirodzenému stavu" bol dlhý pochod mojou mysľou s túžbou po zmene a potrebe pôsobiť trošku dospelejšie a dôveryhodnejšie. Ale späť k produktom. Ak by niekto chcel vedieť, mojou hlavou prešlo veľké množstvo značiek, ale najspokojnejšia som bola s farbami od L'OREÁL PARIS - PRÉFÉRENCE 74 MANGO (cca. 199 kč / 7,30 eur) a PRODIGY VERMILLON 7.40 (cca. 179 kč / 6,60 eur).

E. : Today I have here for you a few products which I have felt in love with during taking care of my hair. As you could see, I have stopped dyeing my hair to ginger. I dyed my hair to dark-brown, from which, ultimately, arised amlost black color, but after a longer time of not dyeing my hair, the color washed away and my head got the natural shade... Well, when you are 21, you would not expected that when you stop dyeing your hair, you will not find your head full of grey hair... And here is one of my reasons why redhead KEJMY just stopped to demage her hair with dyeing. In the last period I felt some loss of my thick hair, I also had a feeling that my hair looks so dry and my needing of dyeing my new grown natural hair every month just got over my head. So the experiment as "get back to the natural look" was the long-term march of my thoughts with the desire of change and need of looking more mature and more trustworthy. But let's get back to the products. As anyone wants to know, I tryed a lot of brands of hair colors, but I was the most satisfied with hair color from L'OREÁL PARIS - PRÉFÉRENCE 74 MANGO (cca. 7,30 euros) and PRODIGY VERMILLON 7.40 (cca. 6,60 euros).

     Ako som už spomenula vyššie, pocítila som úbytok vlasov. Moje vlasy sú najdlhšie v histórií dĺžky mojich vlasov. Tiež som pod veľkým tlakom a stresom zo školy. Ďalšia vec sú zdravotné problémy a to všetko sa odzrkadľuje aj na vašich vlasoch. Po skúšaní množstva šampónov, či už z tých z lekárne alebo z drogérie, dostala som možnosť otestovať šampón DERMO CAPILLAIRE na vypadávanie vlasov (cca. 300 kč / 11,15 eur) od značky EUCERIN v spolupráci s internetovým eshopom VIDEOLÉKÁRNA. Šampón som použila zatiaľ len 2x, ale musím povedať, že štruktúra mojich vlasov je lepšia, sú príjemnejšie na dotyk, sú nadýchané a zloženie šampóna nepôsobí vyrovnávajúco na moje jemné kučierky. Musím povedať, že som mala malé očakávania, ale opak sa stal pravdou a myslím, že si šampón budem objednávať pravidelne - ak by ste chceli vedieť niečo o dodaní balíčka, tak prišiel naozaj rýchlo a komunikáciou nebol žiaden problém. Inak, šampón, ktorý by som určite odporučila a s ktorým som bola tiež dlho spokojná bol šampón od značky REVALID (cca. 168 kč / 6,20 eur), ktorý je dostupný takmer v každej lekárni.

E. : As I have mentioned you above, I have felt some loss of my hair. My hair is now the most grown of the history of the lenght of my hair. I am also under the bigger preasure and sometimes really stressed up from the school. Another problem is my health condition and all those things are just reflected on my hair. After trying of so many shampoons, whether those from pharmacy or those frome drugstore, I have got an opportunity to try the shampoo called DERMO CAPILLAIRE for hair loss (about 11,15 euros) from EUCERIN in the cooperation with VIDEOLÉKÁRNA eshop. I have tried the shampoo just 2 times since now, but I have to say that the structure of my hair is better, it is softier when you touch it, it is fluffier and the composition of the shampoo does not have an influence of making my curly hair streight. I have to say that I have a small expectations before trying it, but the opposite was true and I think that I will order this one regularly - if you want to know about the package delivery, it arrived really fast and the comunication was without any problem. Otherwise, the shampoo which I also would like to recommend you and with wich I was also very satisfied is one called REVALID (cca. 6,50 euros) and which is avaiable in almost of every pharmacies in my country.

     Čo sa týka kondicionéru na vlasy, tiež som skúsila viacej druhov a tiež viacej druhov značiek. No vždy som sa nakoniec vrátila k LOCKEN SPÜLUNG - balzám pre kučeravé a vlnité vlasy od značky BALEA. Jediný naozaj cenovo dostupný (cca. 40 kč / 1,45 eur) špeciálne pre typ vlasov, aký mám ja , a ktorý dokonca aj funguje. Ďalšiu vec, ktorú som začala používať, je maska na vlasy, konkrétne ESSENCE ULTIME OMEGA REPAIR (cca. 160 kč / 5,90 eur) od značky SCHWARZKOPF. Môj otec ju kúpil mojej mamke pod stromček, však mamke nevyhovovala a tak som ju skúsila ja a veľmi som si ju obľúbila! 

E. : When we talk about the conditioner, I have also tried a lot of kinds of them and also a lot of brands. But I always got back to LOCKEN SPÜLUNG - the conditioner for curly and wavy hair from BALEA. The only one afforable (cca. 1,45 euros) specially designed for the type of my hair and which is trully working. Another thing which I have started to use is the cure for demaged hair, specifically ESSENCE ULTIME OMEGA REPAIR (cca. 5,90 eur) from SCHWARZKOPF. My daddy bought if for my mom as a Christmas present, but she just did not use it, so I tried it and I really like it!

     Po tom, čo si umyjem vlasy, nanesiem na ne ARGAN OIL od značky JOANNA. Je to naozaj úžasný argánový olej, ktorý sa dá nanášať na mokré aj na suché vlasy. Nezávisle na tom, že nevedela, že ho používam, mi ho odporučila moja stará mama, ktorá má iný typ vlasov, ako ja, však obe sme si ho naozaj a úprimne zamilovali! Možno vás sklamem, je celkom ťažko dostupný. Keďže je to poľský výrobok, na internete som ho našla len TUTO, u nás doma ho predávajú v sieťach drogérie FIFTY-FIFTY za prijateľnú cenu (cca. 175 kč / 6,50 eur). Po nanesení na oleja na mokré vlasy, si vlasy zabalím do uteráka a olej nechám pôsobiť. V návode to nie je napísané, ale moje vlasy sú krajšie, keď ich nechám zabalené, hoci aj cez nov, v uteráku. Pred tým, ako si vlasy vysuším fénom, nanesiem na ne dvojzložkový INSTANT REPAIR SPRAY PRO-V od značky PANTENE, ktorý je dostupný v ktorejkoľvek drogérií za sympatickú cenu (cca. 75 kč / 2,80 eur).

E. : After I wash my hair, I use an ARGAN OIL from JOANNA. It is really great argan oil which you can use on wet and also dry hair. My grandma recommened it to me with having no clue that I use it. She has a different type of hair but we both trully fall in love with it! I may disappoint you, it is a really hard to find. It is the Polish product, I just found it HERE on the internet, they sell it in FIFTY-FIFTY drugstore in my town for an accetable price (cca. 6,50 euros). After using the oil on my wet hair, I wrap my hair into a towl and I let the oil works. Doing that is not written in the instruction, but my hair looks prettier when I do that, and I sometimes also let it works during the night. Before I dry my hair with hairdryer, I use the two-component INSTANT REPAIR SPRAY PRO-V from PANTENE, which is avaiable in any of drugstores for likeable price (cca. 2,80 euros).

     Pri následnej úprave vlasov používam už len lak na vlasy TREND IT UP od značky BALEA, ktorý má najdlhodobejší účinok zo všetkých lakov na vlasy, ktoré som vyskúšala. A ako bonus, je obohatený o krásnu sladkastú vôňu jahôd... To môže niekomu prekážať, však je to limitovaná edícia, tak dúfam, že ju tak skoro nestiahnu z predaja. Posledný produkt, ktorý som si obľúbila, je suchý šampón. Vlasy si umývam každý 3.-4. deň. Možno by to niekto nezvládol, ale moje vlasy neznesú častú vlhkosť. A keď už je na korienkoch vidieť istá mastnota, SUCHÝ ŠAMPÓN od značky BALEA to ešte ten jeden/posledný deň vždy zachráni!

E. : During the last designing of my hair I use just the hair stray TREND IT UP from BALEA, which has the longest-term effect from all of hair sprays which I have ever tried. And as the bonus, it is enriched by sweet and beautiful smell of strayberries... It can smell too sweet to some of you, but it is the limited edition so I hope that they will not pull it out of selling. The last product which I fall in love is the dry shampoo. I wash my hair every 3rd-4th day. Some of you may not handle it, but my hair just does not withstand the humidity. And when I feel the grease on my roots, the DRY SHAMPOO from BALEA always saves the last day!



     To by bolo asi všetko, čo sa týka starostlivosti o moje kučeravé vlasy. Je to asi finálna skupinka produktov, s ktorými som naozaj spokojná. Nebránim sa novým veciam, však viem, že táto starostlivosť robí moje vlasy krásnymi každý deň! A čo vy, máte skúsenosť s nejakým z týchto produktov, alebo čo všetko používate pri starostlivosti o vaše vlasy?
     A ako vždy, ešte jedna krásna PIESEŇ na záver!

ENGLISH : It would be all from you regarding the care of my curly hair. It is final group of products, with which I am really satisfied. I do not defend of new things, but I know that this care makes my hair beautiful every day! And what about you, have you some experience with any of these products or what do you use for taking care of your hair?
     And as always one beautiful SONG at the end of the article!

       
PHOTOS BY : KEJMY.

You Might Also Like

8 Comments

  1. Ja pouzivam ted ty novinky Pantene, sampon a kondicioner a jsem celkem spokojena, i kdyz mi vlasy nejak vyrazne nezlepsily. Laka me vyzkouset produkty na vlasy Milva :-)

    ReplyDelete
  2. jeeej , taze myslis ze mam investovat do toho Eucerinu? :):****

    ReplyDelete
    Replies
    1. miláčku, určite, ja som spokojná! ak chceš a budeš doma, dám ti ho vyskúšať ;) :-*.

      Delete
  3. Já si taký ten suchý šampón nemůžu vynachválit :) vůbec nikomu nevyhovoval a já jsem si myslela že jsem divná :D
    jsi můj člověk :DD

    Blond LADY

    ReplyDelete
  4. Ja mám doma aktuálne suchý šampón v prášku / púder a už sa neviem dočkať chvíle, kedy sa minie a ja sa vrátim späť k sprejovej verzii (bude to znieť blbo, ale aj keď stál len pár korún, je mi ľúto ho vyhodiť). Suchý šampón Balea som ešte nemal, tak ďakujem za tip! :)

    Patrik
    http://www.madebyboy.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. musím povedať, že aj ten som mala možnosť vyskúšať a myslím, že ho stále niekde mám, však sprejová verzia je pohodlnejšia, teda, je s ňou lepšia manipulácia :). a chápem ťa, ako vravím, tiež ten svoj stále niekde mám :P.

      Delete
  5. Eucerin je vždy sázka na jistotu =)

    Michael
    www.ontheleaf.net

    ReplyDelete
  6. Na Eucerin jsem nikdy moc nevsazela, ale asi bych to mela prehodnotit :)

    ReplyDelete